FC Barcalona en Beko teamgenoten
25 March 2018 - Redactie
Beko laat zich inspireren door mensen. Die inspiratie heeft Beko geholpen om uit te groeien tot een internationaal bedrijf. Het blijft haar visie verscherpen, een duidelijke koers bepalen dat Beko, jaar na jaar helpt bij het bereiken van de bedrijfsdoelstellingen.
Beko’s grote passie voor sport komt voort uit het geloof dat sport een bijdrage levert aan het verbeteren van mensenlevens, door gezelschap en blijdschap, of door speciale sportprogramma’s die helpen bij het vormen van een betere samenleving. Daarom hebben ze een actieve bijdrage geleverd in verschillende takken van sport zoals basketbal en voetbal. Deze mentaliteit brengt één van ’s werelds hardst groeiende internationale merken samen met één van ’s werelds meest geliefde voetbalclubs. Twee belangrijke merken die het geloof delen dat sport de kracht heeft om verschil te maken.
Veranderingen voor een betere wereld
Beko is was zeer verheugd om dit historische moment te gebruiken om voor het nieuwe logo te presenteren en is bevoorrecht dat het nieuwe logo verschijnt op de shirts en trainingspakken van FC Barcelona voor het komende seizoen. Ieder succesverhaal van Beko begint met de inspiratie om te veranderen voor een betere wereld. De reden dat Beko dit doet zijn mensen. Hun gedrag, hun enthousiasme, hun levenskracht, heeft ze altijd al meer dan 60 jaar geïnspireerd. Het nieuwe logo staat voor de dynamische en innovatieve kracht van Beko. Zij hebben het geloof dat Beko veranderingen ten goede aan kan jagen. Net als Barcelona heeft Beko een lange en trotse geschiedenis in het verbeteren van mensenlevens.
Més que un club
FC Barcelona’s motto ‘Més que un club’ (Meer dan een voetbalclub) onderschrijft de verantwoordelijkheid naar hun fans en de samenleving. Beko blijft net als FC Barcelona continue streven het verschil te maken door innovatie. De zoektocht om meer te zijn, meer te doen en meer te bereiken.